Baza wyszukanych haseł
WYGRALISMY ! - czesc II

co do silników B&S to jak dla mnie dramat, mam duży traktorek (GUTBROD GLX 105 RA) i w nim owy silnik, sąsiad kupił taki sam traktorek ale już z silnikiem Kohlera i u mnie dwa razy w sezonie trzeba regulować zawory, kosiarka rozgrzewa się za bardzo i traci nieco mocy, do tego ma mniejsze kąty pracy. Mamy obaj traktorki od 7 lat, kolega nie zrobił przy nim jeszcze NIC poza wymianą oleju, paska napędu i opony. Niedawno zastanawiałem się nad sprzedażą mojego traktorka aby kupić właśnie taki sam bo jestem naprawdę bardzo zadowolony - jednakże z silnikiem Kohlera.

Mało tego - jako wykończeniówkę mam Husqwarnę z napędem, nie pamiętam symbolu ale też ma z 10 lat. Jedyne co w niej zmieniałem to olej, świecę, akumulator bo padł po ostatniej koszmarnej zimie i ze 4 lata temu dokupiłem nóż bo się kończył. Nie do zdarcia maszyna.

Wiem że wszyscy robią ochy i achy nad silnikami B&S ale to taki hamerykański bubel dla mnie. Wielkie łał bo była to pierwsza firma produkująca silniki na masową skalę - ale czy rzeczywiście najlepsza?

skoro rajcuje Cie "strach" przed policją przy szybkości ~180km\h punkciki i mandaty , olej za minimum 60zl wymieniany "co chwile" (przy mojej jeździe) i spalanie rzędu 6-8(9)l\100km .... to wyłącznie i Twoja sprawa.... pamiętaj ze są tu 2suwy, brzmią jak traktor, sypią się i mają ogromne koszta eksploatacji (nie wliczając w to remontów silnika..... które w 2t w porównaniu do 4t są nadomiar często....)

co do głosu... sam dosiadałem i aprilii i nsr'ki i cbr'ki .... jedynie ta ostatnia brzmiala jak motorek - tamte dosłownie jak te wkurzające skuterki jeżdzące po mieście połączone z kosiarką i ten widok ludzi pchających 2suwy do mechanika :E ,

Sorry, wole wolniej pojeździć a kilka razy więcej...(a to 140km\h to nie mało!) a nie płacić za ciągle naprawy, wymiany, hektolitry oleju i ogrom paliwa

przepraszam ze to taki "naskok" na Ciebie, nie zauważyłem ostatnieji linijki Twojego posta ;)
ale poprostu jak widze kumpli na 2t i ile problemów z tym mają i ile im to paliwa żre.... wole ostrzec innych,
znajomi ciągle nie mogą pojeździć bo nie mają kasy na paliwo.... jak im pali ~7l\100 , w porównianiu do CBR' to dwa razy więcej ! czasami jeszcze większe spalanie potrafi się pojawić....
wyżej juz napisałem dlaczego CBR....
dodam jeszcze ze jest bardzo zwinna i idealna do korków ulicznych :)
a i jeszcze jedno - na aprilii z drugą osobą jazda to koszmar.... na cagiva mito także.... na nsr'ce wygląda to juz lepiej , ale i tak najlepiej sprawdza się na CBR

pozwalam sobie wydawać takie opinie ponieważ jechałem na każdym z tych motocykli z wyjatkiem cagivy mito


ps. byle podkręcony skuterek Cię nie dymnie ;) uwierz a i tak zrobi podobnie do 2suwów, czyli narobi 5 razy tyle hałasu :E
Ten post był edytowany przez tomeczeq dnia: 12 Lipiec 2008 - 10:13


skoro rajcuje Cie "strach" przed policją przy szybkości ~180km\h punkciki i mandaty , olej za minimum 60zl wymieniany "co chwile" (przy mojej jeździe) i spalanie rzędu 6-8(9)l\100km .... to wyłącznie i Twoja sprawa.... pamiętaj ze są tu 2suwy, brzmią jak traktor, sypią się i mają ogromne koszta eksploatacji (nie wliczając w to remontów silnika..... które w 2t w porównaniu do 4t są nadomiar często....)

co do głosu... sam dosiadałem i aprilii i nsr'ki i cbr'ki .... jedynie ta ostatnia brzmiala jak motorek - tamte dosłownie jak te wkurzające skuterki jeżdzące po mieście połączone z kosiarką i ten widok ludzi pchających 2suwy do mechanika :E ,

Sorry, wole wolniej pojeździć a kilka razy więcej...(a to 140km\h to nie mało!) a nie płacić za ciągle naprawy, wymiany, hektolitry oleju i ogrom paliwa

przepraszam ze to taki "naskok" na Ciebie, nie zauważyłem ostatnieji linijki Twojego posta ;)
ale poprostu jak widze kumpli na 2t i ile problemów z tym mają i ile im to paliwa żre.... wole ostrzec innych,
znajomi ciągle nie mogą pojeździć bo nie mają kasy na paliwo.... jak im pali ~7l\100 , w porównianiu do CBR' to dwa razy więcej ! czasami jeszcze większe spalanie potrafi się pojawić....
wyżej juz napisałem dlaczego CBR....
dodam jeszcze ze jest bardzo zwinna i idealna do korków ulicznych :)
a i jeszcze jedno - na aprilii z drugą osobą jazda to koszmar.... na cagiva mito także.... na nsr'ce wygląda to juz lepiej , ale i tak najlepiej sprawdza się na CBR

pozwalam sobie wydawać takie opinie ponieważ jechałem na każdym z tych motocykli z wyjatkiem cagivy mito


ps. byle podkręcony skuterek Cię nie dymnie ;) uwierz a i tak zrobi podobnie do 2suwów, czyli narobi 5 razy tyle hałasu :E


sama prawda skuter po tiuningu nie bedzie jechał więcej a będzie miał i tak gorszy dźwięk. poza tym cbr 125 ma dobre przyśpieszenie i w mieście przy starcie większość samochodów nie ma szans. a to 140km/h to naprawde nie jest tak wolno nauczcie się jeździć najpierw dobrze na cbrce a nie odrazu chcecie jak najszybsze moto żeby się z kumplami ścigać. w mieście taka honda wystarczy a i myśle że da się gdzieś dalej nią pojechać.


Dla mnie kazda Honda kojarzy mi sie z kosiarka... Ale to tylko moja opinia :thumbup:
Czy to Legend, czy to nie Legend - dla mnie jest srednio prestizowa. Co wcale nie oznacza, ze jest zlym autem, wrecz przeciwnie.


Takie skojarzenia sa bardzo ryzykowne - bo idac tym torem mozna osmieszyc kazde auto: Lamborghini - traktor! Ferrari? Maserati? Blech - Fiat! Aston Martin tez Ford... Corvette - Daewoo :E


No niestety - Ford rozmienił tutaj prestiż tej marki na drobne, zreszta nie tylko on...

I skutecznie rozmienia Aston Martina...


Z reguly tak jest - to co jest uwazane za prestizowe zazwyczaj kosztuje duzo $. Takie zycie.

czyli czemu mowisz o prestizu Jaguara? mozna go kupic w Szwajcarii za 3500 frankow - tez mniej niz 10 000zl. Zreszta Jaguara juz w domu mielismy (XJ6 Executive z pierwszej polowy lat 80)...


Przeczytaj mojego posta. Wrecz przeciwnie, to budzi moj szacunek - bo przeciez motoryzacja to nie tylko VAG jak sie niektorym wydaje...

Alez ja mowie o podanej przez Ciebie klasyfikacji:


Kogos kto ma zadbane, ladne i rzadkie auto ale np. wloskie traktuje sie jako nieszkodliwego dziwaka...

A nie o tym co Ty uwazasz za zdziwaczenie...



O tak!

Dokladne porownanie to chocby Fiat 132 mkIII 2.0 i BMW E12 520...


Sprowadzales sam? Czy ktos Ci sprowadzil? Paliwo doliczyles do kosztow?
Moj kolega tez kupil fajna Charade za 50 euro... ale to bylo jakies 3 lata temu...
Niestety, czasy sie troszke zmienily, Niemcy jakby bardziej chytrzy, aut jakby troche mniej i Polacy maja konkurencje...

Popatrzmy: Seat Ibiza rocznik 90 - w tej chwili ma 17 lat :-O Troche sporo, zreszta to raczej auto klasy B a nie C.
Swift 1992 koszt 5000 - o 1500 zl wieksza kwota niz podaje autor watka.
100NX - 5000 - tez o 1500 za duzo.
Sunny - o 2000 za duzo.
Ty potrafisz zadbac o auto - masz pojecie o mechanice. Nie musisz doliczac do kosztow eksploatacji roboczogodzin mechanika i braku znizek w InterCarsie... Czy tego samego mozna oczekiwac od swiezo upieczonego kierowcy? Raczej ciezko. Naprawde ogladalem mnostwo aut i niestety wniosek nasunal mi sie jeden - za ZADBANE auto trzeba po prostu odpowiednio zaplacic. Na pewno da sie w tej cenie kupic i wiekszy samochod - pytanie tylko czy warto?


Tak - cenowo uwzglednialem wszystkie koszty... wlacznie z paliwem w obie strony, tablicami wyjazdowkami, z koniecznymi naprawami, z kosztami rejestracji i ubezpieczenia w Polsce...

Co do Ibizy - to bylo lat temu 4, kupiona w Polsce i na polskich tablicach - jezdzi dalej w Toruniu - korodowac ostatnio zaczela... a autor watku nie wyznaczyl jednej klasy...
Swift kosztowal mnie tyle z uwagi na na uszkodzone drzwi, przerdzewiale przednie blotniki i maske ktore trzeba bylo wymienic - poza tym cenowo wliczam rowniez ubezpieczenie i drugi komplet zimowek...
100NX - kupiony w Polsce od handlarza - rowniez doliczam koszty rejestracji i ubezpieczenia a tak to 3100pln
Sunny - nie zapomnij o pelnym lakierze i wymianie zderzaka i blotnika - to auto bylo tak poobijane, ze az zal. W sumie i tak przeplacone - w Rosenheimie stoja po 300-400 euro...


Co do dbania o auto... prawie jedyne co musialem w nich robic to wymiany serwisowe olejow i filtrow.... wyjatkiem jest termostat, swiece i teleskopy w 100NX (choc te ostatnie 2 mozna podciagnac pod wymiane eksploatacyjna) i polos w Sunnym (krzywa byla...)




© WYGRALISMY ! - czesc II Design by Colombia Hosting